استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با کتاب‌های خیلی سبز آشنا شوید
در این قسمت می‌خواهیم درباره انتخاب و خرید کتاب کمک درسی از انتشارات خیلی سبز صحبت کنیم. کتاب‌هایی که انتشارات خیلی سبز منتشر کرده است بسیار زیاد هستند و برای دانش‌آموزهایی که برای امتحانات نهایی خودشان را آماده می‌کنند یا برای کنکوری‌هایی که حسابی درس می‌خوانند کتاب‌های مختلف و کاربردی زیادی دارد.

در این قسمت به معرفی سه دسته از کتاب‌های خیلی سبز می‌پردازیم:

 

کمک آموزشی

 

کتاب هفت خوان انتشارات خیلی سبز
اگر در درس‌های مختلف ادبیات نیاز به آموزش‌های بیشتری دارید، کتاب‌های هفت خوان خیلی سبز می‌تواند برای شما مفید باشند. با توجه ‌به ابعادی که برای این کتاب‌ها در نظر گرفته شده است، می‌توانید در مترو، تاکسی، کلاس و مدرسه آن‌ها را مطالعه کنید و سؤال‌های ادبیات را در امتحانات به‌راحتی پاسخ دهید. این دسته از کتاب‌های خیلی سبز در فروشگاه بانک کتاب طلا موجود است و می‌توانید خرید کتاب با تخفیف دلچسبی را در این سایت تجربه کنید.

می‌دانیم که برای درس‌هایتان نیاز به خرید کتاب‌ کمک درسی و کمک آموزشی دارید. این را هم می‌دانیم که ممکن است همه این کتاب‌ها را نتوانید از یک کتابفروشی تهیه کنید و باید کل کتابفروشی‌ها را بگردید تا بتوانید کتاب دلخواهتان را پیدا کنید. اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، یک راه چاره خوب سراغ داریم تا بتوانید از یک فروشگاه اینترنتی، به‌راحتی کتاب‌های مورد نیازتان را با تخفیف تهیه کنید و یکجا در منزل تحویل بگیرید! اما در ابتدا بهتر است یک سری از منابع کمک درسی را با هم مرور کنیم:

کتاب کار خیلی سبز
اگه خیلی به خودتان اطمینان دارید و همه درس‌هایتان را کامل مطالعه کردید، کتاب کار خیلی سبز می‌تواند برای شما مفید باشد. این کتاب مجموعه‌ای از سؤال‌های بی‌جواب است که خودتان باید به آن‌ها پاسخ دخید!

انتشارات خیلی سبز مجموعه کتاب‌های بیشتر و متنوع‌تر دیگری مثل نردبام، فصل آزمون، شب امتحان و .. نیز به چاپ رسانده‌ است که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارد. تمام این کتاب‌ها را می‎‌توانید با تخفیف ویژه از بانک کتاب طلا خریداری کنید.

بانک کتاب طلا به‌روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب
بانک کتاب طلا https://ketabtala.com فروشگاهی است که به دانش‌آموزها، دانشجوها و کتاب‌ دوست‌ها خدمات خرید کتاب با تخفیف ارائه می‌دهد. کتاب‌ها به آدرس دلخواه شما ارسال می‌شوند و دیگر دغدغه‌ای بابت بردن کتاب‌ها به خانه در مسیرهای شلوغ ندارید! نکته مهم‌تر اینکه بانک کتاب ظلا به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب شناخته شده و در هر لحظه دردسترس شما است.

این فروشگاه تمامی تلاش خودش را به کار گرفته است تا بتواند تمامی کتاب‌هایی که دانش آموزان سراسر کشور در هر مقطع تحصیلی به آن نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد. تیم تخصصی بانک کتاب طلا سعی دارد امکان فروش انواع کتاب و دی‌وی‌دی آموزشی را به‌صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری برای دانش آموزان مهیا کند. اما چند نکته اصلی و اساسی باعث شده است بانک کتاب طلا به‌ روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب لقب بگیرد:

 

کتاب های خیلی سبز

 

می‌توانید کتاب‌ها را به‌صورت اینترنتی و در وب‌ سایت، انتخاب و خریداری کنید.
کتاب‌ها برای تهران به‌ رایگان و بسیار سریع ارسال می‌شوند.
همه کتاب‌ها در بانک کتاب طلا از تخفیف 35 درصدی دائمی برخوردار هستند.
دائما محصولات به‌ روزرسانی می‌شوند تا دغدغه موجود نبودن نداشته باشید.
سفارشات برای شهرستان به وسیله پست و در کمترین زمان ارسال می‌شود.
بخش پشتیبانی سایت به‌صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما در خصوص خرید کتاب کمک درسی پاسخ می‌دهد.
چنانچه کتابی که برای شما فرستاده می‌شود ایراد چاپی و مشکلی داشته باشد، به‌راحتی تعویض می‌شود.
با خرید کتاب کمک درسی از فروشگاه بانک کتاب طلا یک خرید آسان را تجربه می‌کنید و مزه درس خواندن با بهترین کتاب‌های آموزشی همیشه در خاطر شما باقی خواهد ماند.

  • علی اصغر رحیم زاده