استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

مادر کافی

کتاب مادرکافی اثر جو فراست که توسط انتشارات زوار منتشر شده دارای روش های اصولی برای مراحل رشد کودک، تعیین حد و حدود و خط قرمزها، رفتارها و مهارت های اجتماعی، تغذیه کودک و تربیت آن ها بوده است.
اکثر والدین حتی پس از تولد نوزادشان به اهمیت موضوع واقف نیستند. تولد نوزاد، شرایط زندگی و خود پدر و مادر را تغییر می دهد، زیرا بزرگ کردن بچه، به ویژه در سال های نخست کاری توان فرسا، بیست و چهار ساعته، بدون تعطیلی و پر از دردسرهای ریز و درشت است، که اغلب والدین نمی دانند چگونه باید با این مسایل برخورد کنند.
تربیت کودک و آموزش به پدر و مادر پدیده جدیدی می باشد، که در چند دهه اخیر اهمیت یافته است، چرا که در روزگاران گذشته به چیزی بیش از دستورهای کلی که در اکثر موارد ریشه های اخلاقی داشتند، نیاز نبود، اما زندگی در روزگار کنونی آگاهی و اطلاع از تربیت کودک را به ضرورتی واقعی و جدی تبدیل کرده است.

مردی به نام اوه

کتاب مردی به نام اوه اثر فردریک بکمن که توسط نشر نون به چاپ رسیده داستانی تراژیک و طنزآلود درباره پیرمرد پنجاه و نه ساله بد اخلاقی به نام اوه بوده که به علت کهولت سن از محل کار اخراج شده و چند سالی است به عنوان مدیر محله، تمام فعالیت های محله و همسایگان خود را زیر نظر دارد.
اوه تمامی آدم ها را از خود دور می کرد و همیشه با همسایگان خود به دلیل رعایت نکردن نظم بحث می کرد، به همین دلیل آن ها او را به عنوان پیرمردی بد اخلاق و عبوس می شناختند اما کسی از زندگی این پیرمرد خسته و ناامید اطلاعی نداشت،‌ چرا که او بار ها اقدام به خودکشی کرده و هر بار به دلیلی موفق نمی شد،‌ ولی هیچ وقت فکر مرگ از ذهنش بیرون نمی رفت. 
داستان تا آن جایی پیش می رود که ناگهان همسایه جدیدی وارد محله شده و می خواهد با اوه ارتباط برقرار کند، اما با بد اخلاقی وی مواجه می شود...

مرگ فروشنده

کتاب مرگ فروشنده اثر آرتور میلر که توسط نشر قطره منتشر شده نمایش نامه ای از ویلر لومان فروشنده دوره گرد نیویورکی است. وی کارش به کسادی گراییده و روز به روز طی کردن راه زندگی و تامین معاش برایش دشوار تر می شود. وی سی و چهار سال به موسسه واگنر خدمت کرد و ابتدا در خدمت واگنر پیر بود و اکنون در خدمت پسر او؛ هوارد واگنر جوان. اما این جوان به رغم سابقه سی و چهار ساله ویلی لومان، او را از کار اخراج کرد.
بنیاد نمایش نامه میلر، فاجعه زندگی مردی است که به قول خود میلر – بر نیروهای زندگی نظارت و اختیاری ندارد – مسئله اصلی بر سر این است که یک انسان، موجودی بیولوژیک، ساخته از پی و خون و روح بوده که شکل و محتوای زندگی اش را جامعه سرمایه داری تعیین می کند چگونه می تواند باشد و راه زندگی را بپیماید و پیری و شوربختی های همراه با آن فقط بهانه است، بهانه ای برای تامل در سرنوشت انسان در جامعه مبتنی بر استثمار...

همخونه

مسعود حبیبی قهرمان نژادکتاب همخونه اثر مریم ریاحی که توسط انتشارات پرسمان منتشر شده داستان جذاب زندگی دختری جوان و زیبا به نام یلدا بوده که بعد از فوت پدر و مادرش، بهترین دوست پدرش یعنی حاج رضا – پدرخوانده اش -  او را بزرگ کرده است. تمام فرزندان حاج رضا خارج از کشور زندگی می کنند و پسر آخر خانه هم یعنی شهاب، به دلایلی از پدرش نفرت دارد و تصمیم دارد از ایران برود. در این بین حاج رضا از یلدا می خواهد با شرط و پیمانی با شهاب پسری خودخواه، پرافاده و کله شق و مغرور، شش ماه موقت ازدواج کند و مثل دو همخونه در کنار هم زندگی کنند و در قبال آن دارایی پدر بین آن ها به دو نیم تقسیم شود و…
...عشق خودش خواهد آمد، نمی توان از آن فرار کرد. عشق آهسته آهسته و در گوشه ای از قلب مهربانت آرام و بی صدا می نشیند بی آن که تو متوجه شوی، تمام قلبت را پر خواهد کرد.

منبع: کتاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی