استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید کتاب دیپلماسی فوتبال ایمان خدابنده لو

درباره ی کتاب 

کتاب دیپلماسی فوتبال پیوند بین محبوب‌ترین ورزش جهان و دیپلماسی را جست و جو می کند. همچنین تعامات تاریخی فوتبال را در سه بعد موردبررسی قرار می‌دهد.این کتاب به موضوعاتی مانند کاربرد فوتبال به‌ مثابه ی ابزار دیپلماسی یک کشور یا دستگاه حکومتی یک منطقه، نگاه به فوتبال از طریق اقدامات نهادهای امنیتی مستقل فوتبال و کشف ارتباط میان این ورزش و مجموعه‌ای از نقش‌آفرین‌های دیپلماتیک درچهارچوب بومی، ملی و فراملی پرداخته است. سفارش آنلاین دیگر کتاب های ورزشی…

کشورها تصمیم دارند با استفاده از دیپلماسی پنهان در مسابقات بین المللی، تورنمنت ها و تورهای فوتبالی، اهداف سیاسی خود را منتقل کنند.
کتاب دیپلماسی فوتبال ، پیوند بین محبوب ترین ورزش جهان و دیپلماسی را کنکاش و تعاملات تاریخی فوتبال را در سه بعد بررسی می کند. کتاب فروشی

نخستین بعد، کاربرد فوتبال در جایگاه ابزار دیپلماسی یک کشور یا دستگاه حکومتی یک منطقه است.در این موارد، درست مشابه دیگر گونه های فرهنگی و مبادلاتی، در راستای تحقق اهداف یک دیپلماسی عمومی عمل میکند.
دومین بعد، به طورکلی از مفهوم کشوری و حاکمیتی فاصله می گیرد . همچون یک عامل غیروابسته به دولت یا حاکمیت، و اغلب از طریق اقدامات نهادهای مستقل فوتبالی، به دیپلماسی فوتبال می نگرد.
اما بعد سوم به منظور کشف ارتباط میان فوتبال و مجموعه ای از نقش آفرینان دیپلماتیک در چهارچوب های بومی، ملی و فراملی، دو بعد قبلی را جمع بندی می کند.

بخشی از کتاب دیپلماسی فوتبال 

ورزش فوتبال صرف نظر از نوشتار و تلفظ و اینکه در مناطق مختلف به چه نامی شهرت دارد . برای میلیون‌ها نفر در سراسر کره خاکی، زبانی جهانی محسوب می‌شود. فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با بیش از دویست فدراسیون عضو در کشورهای مختلف جهان، بیشتر از سازمان ملل متحد عضو دارد. فوتبال، اغلب به عنوان نشانه‌ای از مشروعیت بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ابتدایی‌ترین اقداماتی که کشورهای تازه استقلال‌یافته در عرصه بین‌المللی بدنبال تحقق آن هستند، ملحق شدن به فیفا است.

استقلال غنا در سال 1957 که موجی از استعمارزدایی را در آفریقا به راه انداخت و اندکی بعد با درخواست این کشور برای عضویت در فیفا همراه شد، الگویی را پدید آورد که به تازگی به سودان جنوبی و کوزوو نیز تسری پیدا کرده است. خرید کتاب

به طوریکه سودان جنوبی در سال 2011 با برگزاری یک مسابقه فوتبال میان تیم ملی جدید خود برابر یک باشگاه کنیایی، استقلال خود را جشن گرفت.۱ هرچند تنها تعداد محدودی از تیم‌ها(که خیلی زود به 58 تیم افزایش یافت)، در جام جهانی پیکار می‌کردند، تقریبا تمام اعضای فیفا در مسابقات انتخابی شرکت داشتند و به همین دلیل تعجبی هم ندارد که جام جهانی فوتبال پرمخاطب ترین رویداد تک ورزشی جهان باشد.

 

این کتاب را به همراه تخفیف ویژه ی فروشگاه اینترنتی کتاب طلا خریداری کنید.

  • ۰۱/۰۹/۲۷
  • علی اصغر رحیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی